jueves, 29 de septiembre de 2016

Piojos y liendres // Zorriak eta bartzak


Kurtsoa hasi bezain laster gure seme-alaben burua zorriak eta bartzak beteta aurki dezakegu.

Hori dela eta, post honetan alholku batzuk jakinarazi nahi dizuegu.
  • Ile luzea lotuta edo ile motza eramatea komenigarria da.
  • Hilabetean behin birpasatu haurren buruak.
  • Orraziak, kapelak edo arropan ez partekatu, zeren eta zorriak ez diren hegal egiten, ibiltzen dira baizik.
  • Ilea busti dagoela orraztu, zorriak gutxiago mugitzen dira eta. Baita ile-egokitzaile erabili dezakegu ere.
  • Oso garrantzitsua da zorri eta bartz guztiak kentzea, berriro ugal daitezela sahiesteko.
  • Ile zatiketak  egiteak lana earrazten du, garondotik buruko goialderaino. Ile zatiketa bakoitza sustraietik puntaraino orraztea komenigarria da.

Informazio gehiago irakur dezakezue links hauetan besteak beste.

http://www.osakidetza.euskadi.eus/r85-cksalu04/eu/contenidos/informacion/salud_infancia/eu_haur/zorriak.html

Con el inicio del nuevo curso escolar los temidos inquilinos de las cabezas de nuestros infantes regresan. 

En este post os proponemos algunas pautas para mantenerlos a raya.
  • Llevar el pelo largo recogido o si no corto.
  • Revisar las cabezas una vez al mes.
  • No compartir peines, gorros, ropa…pues los piojos no vuelan, caminan de cabeza a cabeza.
  • Pasar la lendrera con el pelo húmedo, porque en seco caminan mejor. Incluso podemos usar un acondicionador de pelo para evitar tirones.
  • Es importante eliminar todas las liendres y piojos para evitar que se reproduzcan.
  • Para facilitar la tarea realizar pequeñas divisiones de pelo, empezando por la nuca y finalizando por la parte superior de la cabeza. Peinar cada mechón de la raíz a la punta.

Podéis leer más sobre este tema en los siguientes enlaces:

http://www.osakidetza.euskadi.eus/r85-cksalu04/es/contenidos/informacion/salud_infancia/es_infantil/piojos.html#pdf

http://elpais.com/elpais/2016/09/12/mamas_papas/1473684975_710965.html

https://es.wikipedia.org/wiki/Pediculosis

No hay comentarios:

Publicar un comentario